:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Tuesday, September 28, 2010

Weds : HTC Aria ..

Salam ..

:: pagi yang teramat sejuk. dengan ekon yang agak melampau sampai mengigit tulang. dah la kurus. terasa betol kesejukkan kat opis ni. tadi bekpes kat perolehan. 1st time mam kat situ. besh sebab tak ramai org. lepas tu ada astro. hiks. aku suka! tak macam kat menara, macam ulat ramainya. (thanks beb bawak aku pegi mam tadi & belanja aku. jasamu dikenang!) mode : kenyang .. ~ ::

:: semalam aku merayap ke SACC mall dengan mr. em untuk memborong henpon. kami ke DIGI center sebab mereka ada promotion. thanks to Chong yang sanggup melayan kerenah aku dan mr. em dengan pertanyaan yang memeningkan kepala dan diselang-seli dengan pertanyaan yang agak mengarut. hoho. lama gila Chong meng'explain' plan DIGI kat kami. pada mulanya memang nak borong BB 9700 or BB 8520 tapi setelah melihat HTC Aria, macam jatuh cinta pandang pertama rasanya. shape dia chanteq dan menarik perhatian betol. lama aku pegang dan belek2. nampak sweet je kat tangan aku. touch screen dan nipis je. maklumlah, aku ni mana boleh beli henpon besar2 sebab tangan kecik bebenor. so .. aku suka henpon tu..! then, rm1,000 beralih tangan untuk down payment. =D ::

HTC Aria

:: so, today nak kena setelkan outstanding bill kat celcom untuk beralih ke DIGI. ~ku bersama mu .. lalala .. ~ sebab plan DIGI dapat harga murah untuk 2 henpon dan unlimited surfing internet dengan hanya membayar rm78/month. (macam duta DIGI dah ni ~). Henpon (rm999) + Line (rm500) + internet and BBM (rm78) x 2 = rm3,154. so, maybe aku amek HTC Aria tu je. ::

p/s : HTC Aria ni ok ke? hmm ..

No comments:

Post a Comment