:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Monday, September 20, 2010

Back to work ..

Salam ..


:: hari ni aku dah start keje dah. rase malas betol la sebab dah cuti lama & lepak2 kat umah. tapi nak buat cmne. takkan taknak keje pulak, rite? tapi ari ni opis aku still lengang lagi. ada beberapa org masih lagi cuti mood raya. hiks. beshnye. =) so, rutin harian aku akan bermula seperti biasa hari ni. so, tak ada pape yang aku nak ckp. juz nak bgtau hari ni aku dah keje. tapi still teringat kat umah. teringat kat anak2 buah aku yang notty2 tu. hikhik. bila la nak ari minggu ni ek? nak beraya dengan kengkawan pulak! mood : malas nak keje! hiks. ::

MySpace

p/s : pagi2 dah dapat kad jemputan kawen opismate aku .. hehe .. congratulations to her! =D

No comments:

Post a Comment