:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Monday, September 13, 2010

Perbualan singkat ..

Salam ..

Dia : selamat ari raya. maaf zahir batin.
Aku : selamat ari raya. maaf zahir & batin.
Dia : pic nie baju raya ke?
Aku : a'ah. =)
Dia : cantik juga.
Aku : hiks. thanks.
Dia : =)
Aku : mane gmbr raya awk?
Dia : x masukkan lagi..nanti saya masukan. esok kot. yg sebelah tu sape?
Aku : ow..ok. sebelah tu ank sedara lynn.
Dia : comel. macam anak saya.
Aku : hiks. tgk la acu dia sape. =p
Dia : acu dia .. terlebih comel. tu yg masih ingat sampai skrg.
Aku : ow..ok. wife sihat?
Dia : sihat. byk dapat duit raya?
Aku : xdapat dah. bagi duit raya ade la.
Dia : hahaha ..
Aku : hiks.
Dia : masa raya lynn buat kuih raya x atau tunjuk kat kedai jer?
Aku : ade yg buat sendiri. ade yg tnjk kt kedai. =)
Dia : bagus juga.
Aku : awk? wife buat kueh x?
Dia : kuih tunjuk. kek buat sendiri. kek lapis.
Aku : wahh..pandainye dia buat. susahkan buat kek lapis tu?
Dia : org swak kena pandai.
Aku : ow..ye ke? hiks.
Dia : nanti saya masukan sekali pic kek k?
Aku : ow..ok. =)

p/s : semoga bahagia ..

No comments:

Post a Comment