:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Friday, September 10, 2010

Salam Aidilfitri ..

Salam ..

:: baru siap iron baju aku and my mom. adoi, saket pinggang. *tak payah la nak angkat kening & cebik muka cmtu. memang penat ok?* hari ni rasa macam kurang sehat sket. dari tadi bersin & still selsema lagi. kesian kat Ya. dia pun bersin dari tadi. mungkin sebab aku. hope esok semua orang ok. ::

:: tadi jugak semua juadah untuk esok telah siap dimasak. so, tak sabar nak merasa rendang ma. *tadi aku dah rasa sikit tapi rasa macam tawar pulak. tapi ma dah adjust dah. hoho.* nasi impit pun dah rebus. ada kuah kacang dengan kuah lontong. yummy..! ::

:: tahun ni aku dah belikan ma, apak & nyah baju raya. alhamdulillah, ada rezeki lebih tahun ni. happy sgt2 sebab dah lama teringin nak belikan something untuk diaorang raya ni. tema kaler tahun ni ialah kaler OREN. sebenarnya takde pun tema-tema ni tapi tetibe je semua orang beli kaler oren, so aku follow je. ::

:: dari semalam sampai hari ni byk SMS aku terima dan time kaseh kepada semua kawan2 yang mengingati aku. jgn risau, aku dah balas dah semua SMS korang tu tapi memandang musim-musim perayaan ni, semua jadi pending. tak kira la line apa yang korang pakai sekali pun tetap sama. so, tak payah la marah-marah kalau SMS korang pending ok? *ditujukan kepada akak aku yang membebel dari tadi sebab SMS dia pending. hiks.* ::

:: di kesempatan ini, aku nak minta maaf byk2 kepada semua teman2, sanak saudara. dan of course to my family. tak kira la walau kat mana pun korang skrg. halalkan makan dan minum aku selama ni. maafkan segala kesilapan yang aku penah buat kat korang. maafkan aku kalau selama ni aku penah buat korang tersinggung dengan cara aku bercakap. terlepas kata. terkasar bahasa, mohon ampun dan maaf. aku sayang korang semua. ::


p/s : selamat hari raya aidilfitri .. maaf zahir & batin .. =D

quote : semoga aidilfitri tahun ini akan memberi seribu makna dan kenangan dalam kehidupan kita semua .. insyaAllah ..

No comments:

Post a Comment