:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Tuesday, September 14, 2010

Lelaki ..

Salam ..

:: watching syurga cinta :: tak penah lagi tgk cerita ni.tapi tau la jalan cerita dia macam mana. kenapa la ada lagi mamat2 yang batting sesama sendiri semata-mata nak tunjukkan mereka ni pantang dicabar? cuba la cabar benda2 lain. ni cabar pasal perempuan. dulu zaman2 sekolah selalu sangat macam tu. ada la segelintir budak2 lelaki yang tak ada kerja ni cari kerja. kdg2 aku tak paham jugak kaum lelaki ni. diaorang ni macam tak boleh nak berfikir. kalau la benda2 cmni jadi kat kaum keluarga diaorang pulak. apa yang diaorang rasa? marah? geram? dendam? rasa nak baling buku teks add math? rasa nak bunuh orang tu? so, sama la apa yang orang lain rasa. lebih2 lagi yang berkaitan dengan hati dan perasaan ni. perempuan ni cepat tersentuh hatinya. cepat marah tapi senang cool down balik. cepat terharu. cepat perasan. semuanya cepat. jadi, tak payah la nak main2kn perasaan dan hati perempuan. sebab sekali mereka terluka, impaknya sangat besar. sampai bila2 mereka takkan lupa. tapi aku tak cakap semua lelaki cmtu. *jangan la mara wahai kaum adam. aku tak bermaksud begitu. jgn kerutkan muka kamu macam tu ye.* (^_^)


:: dalam cerita ni ada scene dalam night club. tetibe aku teringat. aku nak tau sangat macam mana keadaan sebenar dalam tu. sebijik macam tu ke? dulu aku penah cakap dengan ma, "ma, orang teringin la nak masuk kelab tu. nak tau dalam tu macam mana. boleh tak ma?" ma gelak je. ma cakap, "tak payah la. orang pakai tudung mana boleh masuk situ. lagipun sama je macam kat dalam tv tu". wahh .. ma aku lagi tau ni. hiks. =p tapi betul la, sampai sekarang ni aku teringin nak masuk situ. bukan nak buat apa, juz nak tengok dengan mata kepala sendiri je .. ::


p/s : kat penang hari tu tak sempat nak pergi Hard Rock .. juz sempat snap signboard dia and lalu depan je .. haish!

quote : Live every act fully .. as if it were your last ..

No comments:

Post a Comment