:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Wednesday, September 22, 2010

Entry bosan ..

Salam ..

:: ni memang entry takde keje. disebabkan kesejukkan yang melampau kat opis aku ni, aku dah tak boleh nak buat keje dah. krem tangan aku sejuk. lebih2 lagi dah nak time lunch hour ni. so, aku searching picture living room ni. chanteq2 jugak la. give me some idea for my new house maybe. insyaallah. =) aku suka yang moden2 but simple cmni .. ::

p/s : tak sabar nak ada rumah sendiri .. MySpace

4 comments:

  1. i love this template! =D
    suka gak gaya umah ala2 moden cam nie =D

    yours
    SH

    ReplyDelete
  2. SH : hiks. thanks! zue pun suke template nie.
    yup! simple but still moden rite?

    ReplyDelete
  3. Ya, most important, comfortable! sebab kite yang nak dok lama lam umah tu.. hahaha~ =P

    ReplyDelete