:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Monday, September 13, 2010

Mood : e.m.o ..

Salam ..

:: trett .. trett ..! tipon aku bunyi. ish! nama ni lagi tertera. kalau aku diam .. tak angkat call .. tak paham2 lagi ke yang aku ni taknak ko call lagi? taknak dah dengar suara ko. kalau tak angkat call, dia msg pulak. tak putus asa betul la dia ni. spoil mood aku betul. sabar aku ni ada batas jugak. jangan sampai buku teks add math terbang melayang ke arah ko sudah la. tu dah paling marah la tu. dah cakap elok2 pun taknak dengar jugak. nak aku cakap cmne lagi? nak tukar bahasa jugak ke?? plz la. jangan ingat sebab ko tu kaya .. ada kete mahal .. ayat nak manis .. pastu boleh nak mengayat aku. haish! plz find someone else okay? much better than me. haiya. ::

No comments:

Post a Comment