:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Thursday, September 9, 2010

Siapa dia ..?

Salam ..

:: kenapa kebanyakkan persoalan di benak kepala ni tak dapat aku jawab. aku seakan tak ada jawapan kepada setiap persoalan yang diajukan. ada sedikit tapi tak cukup padat nak dijawab. padahal bukan kepala orang lain. kepala aku sendiri. mengeluh dah beribu kali aku rasa. bila mengeluh, setiap kali itulah teringat pesanan seorang teman : "jgn mengeluh sebab setiap kali kita mengeluh, kita akan kehilangan seribu sel." setiap orang dia pesan begitu. kalau la betol, aku rasa dah berjuta-juta dah sel aku ni mati. tapi kadang2 tak sedar bila kita mengeluh. *sigh~* ::

:: lately ni ada seorang unknown sender yang sering hantar quote kat aku melalui emel. mula-mula tu memang malas nak layan tapi 2-3 hari ni, setiap hari dia akan menghantar satu quote kat aku. pendek je quote dia tapi buat aku banyak berpikir. aku ingat dia tersalah hantar emel tapi memang betol pun dia tersalah hantar. hiks. =D dia minta maaf kerana tersalah hantar dan memenuhkan inbox emel aku. aku balas, "it's okay, sy tak kisah." dan dari situ aku jadi penunggu setia quote dari dia. lelaki atau perempuan? aku pun tak pasti. tiap2 hari dia seakan tahu aku menunggu emel darinya dan dia tidak menghampakan aku. bila baca quote darinya, aku tersenyum. jiwang barangkali orangnya. setiap persoalan yang aku ajukan, akan dibalas dalam bentuk quote. pelik bukan? ::

"Bercinta memang mudah .. untuk dicintai juga memang mudah .. tapi untuk dicintai oleh orang yang kita cintai itulah yang paling sukar diperolehi .. "


p/s : akan tunggu emel yang seterusnya ..

No comments:

Post a Comment