:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Friday, September 17, 2010

Mr. Perfect ..

Salam ..

:: korang penah tengok cerita korean ni tak? cerita ni dah lama dah. tetibe pagi ni aku teringat. tajuk dia "Seducing Mr. Perfect". hah? tak tengok?? perghh .. gile rugi! cepat2 la bawak pegi tengok. kalau yang dah tengok tu pasti tersenyum lebar sebab teringatkan muka hero cerita tu kan? kalau tak minat cerita korean pun, kalau tengok je hero dia, confirm korang nak tengok banyak kali. *cakap kat diri sendiri sekali .. ngee ~* ni aku tempek gambar hero dia kat bawah ni. nama dia Daniel Henney. jom cuci mata kejap! ::





:: hmm .. mulut tu tutup sikit ek? sikit2 sudah. ahaks! hensem? kacak? macho? hoho .. semua tu ada kat dia. memang mr. perfect kan? too perfect i think. ::

:: persoalannya .. ada ke mr. perfect macam ni? setiap pasangan menginginkan mr. perfect dalam hidup mereka. ada yang panggil term ni sebagai terlalu memilih. choosy. tapi tak salah kan kalau kita ni memilih? untuk mencari yang terbaik untuk diri sendiri. pada aku memang tak salah pun. kalau aku pun aku nak pilih yang terbaik untuk diri sendiri. tapi orang lain selalu anggap yang aku ni high taste. hello! i'm not that type of person ok? haish! but aku still ada kriteria-kriteria yang aku cari. hiks. ::

:: kalau dapat macam Daniel Henney ni pun jadi la. wahh! demand bebenor. hmm .. okez .. iras2 sikit je, boleh tak? hiks. =p ::

p/s : susah nak jaga orang2 hensem ni .. kalau couple nanti hati tak senang .. asyik risau je .. takut orang lain pulak minat kat dia .. alahai!

No comments:

Post a Comment