:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Wednesday, November 21, 2012

Tolonglah..

Salam..

aku sangat tak suka apa yang aku rasa sekarang.
terlampau tak suka.
tolonglah.. aku tak kuat.
pergilah jauh-jauh.. jangan kacau-ganggu aku.. tolonglah..

rasa sangat kosong.
tak tenteram.
tak boleh fokus.
ya Allah.. tolonglah bawanya pergi sana..
jauh.. jauh.. jauh lagi.. boleh?

rasa tak nak buat apa-apa.
rasa tak nak ingat apa-apa.
ya Allah.. tolong aku ye?

p/s : fara-fara.. sekarang kita rasa lain kan? tapi tak apa lah.. kan? http://www.emocutez.com

10 comments:

  1. Replies
    1. hmm.. tak ada pape yunk.. saje buat post sedih.. hiks. :)
      eh, rindu betul la kat kamu ni. bile nak jumpe?

      Delete
  2. Okay.. Kalau sedih.. Jom tgk wayang bersama aku dan anum.. Weehhuuuuu! :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. alooo.. tak dapat nak join la beb. Weekend ni busyyyyy.. :D

      Delete
  3. kaaaannnnnnnnnnnnnn....ko taw x..aku smpai termenung ke apa..hahaha..
    *xkelakar pun wokeh*..hmmm..itu aku...ko lg la...tp xpe la...kita sama2 amik masa..mgkn dia juga..dn kita kne sntiasa doakan dia..waaah...sinetron aku ;p
    btw...anything, whatsapp n call jer la..*mcm aku wat smlm..hihik:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm.. kan? tapi tu la.. rasa selfish pulak kan?
      tapi takpe, lama-lama okay la ni. cuma amik masa.
      tapi tau la sampai bila.
      aku memang doakan pun.. sentiasa. :)

      Delete
  4. tu la...aku dah riso dah..kalu yg sorang tu kawen*yg duk gadoh 7-8 tahun dgn aku tu*..aku x taw la aku nk krikkrikkrikkkkk lama mana..moga aku sudah bersedia...huuuu
    xpe..kita kne amik masa ni...masa akn heal semuanya..
    kita kan kwn yg baik tu..kne la sokmo doakan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa.. tu la.. sama la nanti ko pun rasa apa macam aku ni.
      macam nak lari jauh-jauh.. boleh?

      *memang ko kena bersedia. aku ni tak sempat.*

      Delete
  5. haaa..itu yg xnk tu..sbb tu setiap kali dia ckp'dia akn sama slps dpt glrn itu' aku mmg ckp kt dia yg kaki gadoh tu aku x caya..huhuhuh..
    smga aku bersedia..*skggg ke kene start...hihiih'
    xleh lari jejauh..lari setempat..huuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm.. kan? takpe beb.
      tamao pikir sangat utk masa skrg ni.
      biar je lah.
      :)

      Delete