:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Sunday, November 4, 2012

Tak ada tajuk..

Salam..

wahai hati.. cukup-cukup lah tu.
macam ni rasanya kalau hati kita rasa sedih.
teramat sedih.
semakin hari semakin dekat.
dan semakin aku takut dia hilang.
hilang terus.

ya Allah.. terlalu ingin aku lupakan.
puas sudah untuk berpura-pura tenang.
tapi aku tak kuat.
memang tak kuat.

rasa teramat bersalah membelenggu hati.
kadang-kadang aku rasa pentingkan diri.
tapi kalau ia berkaitan dengan hati, memang aku kalah.
kalah teruk.

walau puas bergenang air mata, tapi masih tak dapat dipujuk hati ini.
hati perempuan, lembut kan?

lebih-lebih dengan orang yang aku sayang.
teramat sayang.

p/s : moga aku tak lupa macam mana nak senyum hari esok.

2 comments:

  1. doa zue...iringi doa sntiasa utk mrk yg kita syg...krn doa itulah kekuatan kita..sobs :')

    ReplyDelete