:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Tuesday, November 27, 2012

Yang terakhir .. :)

Salam..

hujung minggu ni salah sorang sahabat terbaik aku akan mendirikan masjid.
alhamdulillah. dia yang last. adik kami yang paling bongsu.
tak sabar nak tengok kamu time nikah.
insyaAllah, aku akan ada masa akad nikah.

lepas ni dah tak attend my best friend's wedding dah.
lepas ni nak tunggu adik-adik untuk Zuhumaira pulak. hiks.
dan kamu orang kena pastikan. #attn : sue - daia - anum (soon!)
tolong la pecahkan tradisi dan bagi adik lelaki pulak untuk kakak-kakak Ayu, Raisha, Adelya & Maira okay? hiks.
p/s : shaz : kalau kau nak tambah lagi, make sure baby boy hokay? haha! http://www.emocutez.com


p/s : aku p/s nama ko je sebab aku tau ko je yang baca blog aku. yang lain memang tak lah! haha!

No comments:

Post a Comment