:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Wednesday, September 8, 2010

Cuti ..

Salam ..

:: lengang je opis aku hari ni :: sume orang dah start bercuti. bersiap-siap untuk pulang ke kampung masing-masing. takpe la, orang dah ada family. yang tinggal kat opis ni pun sume yang bujang-bujang except my bos. my bos tak cuti lagi, esok baru cuti sama macam aku. nanti kalau aku dah kawen pun, barangkali aku juga seperti mereka. amik cuti panjang untuk beraya ke rumah hubby. aku bukan tak boleh amik cuti awal tapi nak buat apa. aku beraya hanya di sg.buloh. tak perlu cuti yang panjang pun. dekat je. tapi kalau nak dikira, 10 hari jugak aku cuti nanti. hiks. =D saja amik cuti panjang sebab dah lama tak amik cuti. nak rest. nak relax.

semalam aku MC. tak sehat. demam. selsema. doc cakap aku kena minum air masak byk-byk. jangan minum ais waktu berbuka. aku hanya tersengih2 tanda setuju. doc cakap telinga aku bengkak kat dalam sebab selsema. ptt la aku rasa macam tak berapa nak dengar. tekak aku luka. adoi, seksa nak menelan. perit. baiklah doc, aku akan ikut cakap kamu. ikut ke? doc cakap tak payah puasa sebab kena mam ubat tapi aku redah jugak puasa. ikut cakap ke tu? sorry doc! sayang nak berbuka sebab dah petang time tu. malam lepas berbuka baru mam ubat. skrg still selsema lagi tapi demam macam dah ok. semalam pun lepak dan berbaring je kat rumah.

:: bosan :: budak2 umah aku semua dah pulang ke kampung masing-masing. tinggal aku dengan syirin je, roomate aku. dia pun maybe balik hari ni. so, rumah tu akan sunyi dan tak berpenghuni selama seminggu. aku pun balik petang ni. =D


p/s : selamat hari raya aidilfitri untuk semua .. harap aidilfitri tahun ni akan memberi kegembiraan dan memori yang cukup indah buat kita semua .. mohon ampun zahir dan batin ..

No comments:

Post a Comment