:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Wednesday, September 22, 2010

Gathering kecik-kecik ..

Salam ..

:: lunch break tadi baru lepas jumpa teman2 induksi kat restoran gembira seksyen 3 .. ke 4 ek? aku pun tak sure. memula nak mkn kat pak long tapi tutup. tu pun dah lambat sebab keluar pukul 1.30 pm. plan tetibe cmni la jadinya. thanks ijad sebab amek aku kat ptar td. so, tadi juz lepak2 and minum2 dengan wan misi ~ shaharil ~ ijad & bakal wife ijad, zana. anyway, congratulations to ijad & zana on their wedding this November. date dia 27 November 2010. =) lagi sorg teman aku nak kawen. happy for them ..! ::

MySpaceMySpace


:: tadi macam nak pecah perut gelak bila hang-out together mcm tu. lama tak jumpa mereka2 ni. kebanyakkan cerita berkisar kepada zaman-zaman induksi dulu. walau berulang cerita tu aku dengar tapi tetap kelakar dan memang akan gelak. rasa rindu pulak bila teringat balik. antaranya cerita pasal Kamil ~ mermaid kat Teluk Batik ~ baju i'm single yang wan misi pakai tepi pantai tu ~ then terus ke cerita bebudak2 lain masa kat sana. memang besh la..! happy and seronok dapat jumpa diaorg. hope lepas ni ada gathering lagi. gathering beraya mungkin .. ::

p/s : kalau gathering dengan diaorg ni .. memang tak sah kalau tak kena buli .. haish! tapi aku tetap happy jumpa korang sume tadi !

No comments:

Post a Comment