:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Monday, October 25, 2010

Weekend ..

Salam ..

:: Weekend yang best dan meyakitkan hati .. ::

yang best :
  • celebrate besday my beloved ank sedara yang ke-3 tahun .. Zuhaira Aqila ..
  • tengok life performance kat Serdang @ Gravy Baby .. Rina S. & SoA are awesome ..!
  • makan besar yang ditaja oleh mr. em @ Bukit Raja.

yang meyakitkan hati :

  • tetibe ada orang ketuk umah aku. then, sound & perli budak2 umah aku. WTH??

:: aku pelik. kenapa orang nak sebok pasal hal orang lain? busybody? suka jaga tepi kain orang?takde keje? amik berat? whatever the reason but aku pantang kalau aku tak usik orang tapi orang tu usik aku. hello! i'm not a child. kalau dah power sangat, kenapa tak sound sendiri? kenapa nak bawak geng lain? choii..!! ::

:: Aku takkan marah tanpa sebab. aku bukan jenis orang yang cepat marah. tapi kalau sekali orang tu dh cross over the line, memang aku angin. bukan aku pendendam tapi tak suka orang pijak kepala. diam tak semestinya salah. lebih2 lagi benda tu kita tak buat. kami ni pun nak privacy jugak. dont treat us like a child okez? jangan sampai aku hilang rasa hormat pada mereka-mereka ni. jangan nampak kesalahan orang lain sedangkan diri sendiri tunggang terbalik. kamu orang boleh bagi nasihat kepada anak-anak macam kami ni. aku lebih respect begitu. tak perlu nak ketuk umah orang macam pegawai pencegah maksiat. ::

p/s : sekali orang tu benci aku .. aku sepuluh kali benci kat orang tu ..!

No comments:

Post a Comment