:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Monday, October 4, 2010

Minggu yang penat ..

Salam ..

:: "jangan mengeluh sebab nanti kita kehilangan 1000 sel .." kalau la betol, aku rasa dah beribu2 sel aku mati dlm minggu ni. memang rasa penat sangat2 dan asyik mengeluh je. penat dengan keje yang tak abis2. tak penah rasa penat cmni. badan pun dah rasa saket2. lately ni, pantang kepala terletak kat mana2, pasti mata pun terlelap. senang pulak tertutup mata ni. kalau tak, golek la lama mana pun, mata segar je. kepala pun rasa berat je. adoi. aku tak suka betul feeling cmni. pinggang aku pun saket sejak akhir2 ni. tak boleh duduk tegak. rasa saket. ::

:: esok ada events kat ptar 2 dan AKNC ptar. sume orang macam tak menang tangan. semua ajk events ni pun orang yang sama. same goes to me. kalau nak meeting or bincang pape, kena highlight events apa baru boleh pikir. kalau tak, blur je. *dah la memang blur..* ::

:: wahai bulan Oktober, cepat la kamu berlalu. aku tak larat ni. ::

p/s : mode : tak bape nak besh .. nguap lagi ..

2 comments:

  1. Bulan Oktober memang betol2..

    "TRAGEDY OCTOBER"..muahahah **layan Awie jap**.. =P

    happy working Cik Zue! =D

    yours
    SH

    ReplyDelete
  2. SH : hehe.tu la pasal.penat la hairy. =(

    ReplyDelete