:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Thursday, October 14, 2010

Takde tajuk ..

Salam ..

:: yeay! ari ni aku dah masuk opis balik setelah berpenat semalam di iLQaM. everything going smoothly and i'm satisfy. thanks all my team work for the good job. well done guys! *tepuk2 bahu sendiri*. yesterday rasa macam saket tulang belakang. sebab berdiri je kerjanya. but it's okay. dah lepas dah pun. (^_^) hari ni ada event lain tapi aku tak involve. fuhh ~ =) *kelegaan*. ::

:: then, semalam aku menemankan teman baek aku, fara fara kat Blue Wave Hotel. PTAR ada event this week. so, ramai staf cawangan turun sini. merasa la aku menjejakkan kaki kat situ. quite nice la jugak hotelnya. so, semalam bergosip2 dengan fara fara macam-macam benda. dari hal-hal kerja sampai la ke hal-hal yang dah merepak meraban. aku sampai tak sedar bila aku tertidur. haha. lama tak jumpa fara fara. so, macam ni la jadinya. macam-macam cerita kuar diselang seli dengan gelak ketawa yang agak melampau dan penuh dengan keterujaan. *sowie ye orang bilik sebelah kalau kami ni buat bising semalam*. hoho. maybe malam ni pun aku temankan dia lagi. cian pulak dia sorang2 kat situ. ::


p/s : shira cayunk .. besh kalau kamu jugak ada. boleh bergosip .. =D

p/s lagi : okez .. nanti aku update lg .. nak kemas kertas2 yang berselerak atas meja ni jap .. baru sehari tak masuk opis dah jadi macam ni .. sigh ~

2 comments:

  1. wohaaa!! send my warmest regards to fara fara.. misses her damn much..

    ReplyDelete
  2. SK : huhu.ok i will dear.td kiteorg lunch together-gether dgn fara fara, tok ketua ijad & botak.tak besh kamu takde.tak cukup korem.

    ReplyDelete