:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Friday, October 1, 2010

Sebok ..

Salam ..

:: harap maaf. kebelakangan ni tetibe je jadi bz pulak. kat opis banyak keje skrg sebab ada 2-3 events dalam masa yang amat terhad. so, aku ter'miss' nak update blog ni. nanti kalau ade masa, aku update ok? pagi tadi ada meeting. then, sambung pulak dengan menghias gerai bahagian untuk jamuan raya senin nanti. so, memang semua bahagian bertungkus-lumus menyiapkan gerai masing-masing mengikut tema iaitu Nostalgia Aidilfitri. then, yang beshnye, tema pakaian adalah retro. hiks. tapi jangan risau la, aku tak ada la nak pakai retro tu. mane pulak nak mencari rambut afro, baju pokadot dan seluar kembang bawah tu kan? so, nak selamat, aku juz pakai baju kurung je. =p

:: then, petang ni jugak ada events kat padang kawad iaitu sua raya anak desa UiTM. then, PTAR sendiri ada khemah yang bertemakan negeri Sarawak. so, petang ni aku nak merayap ke sana. then malam ni pulak opismate ada buat makan2 kat umah dia. jadi, satu hari ni masa aku memang terisi dengan sepenuhnya. ::

p/s : ok, tu je nak update .. hiks. =D

No comments:

Post a Comment