:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Monday, November 15, 2010

Walk in wardrobe ..

Salam ..

:: entry ini ringan-ringan je. sistem ILMU ada masalah, jadi aku dah tak boleh nak buat kerja. hey .. bukan aku malas ye, sumpah betul aku cakap ni. *muka serius*. jadi, disebabkan itulah tangan aku menggatal menjelajah website-website yang tiada kaitan dengan kerja aku. *jangan salahkan aku. sistem yang mengong hari ni.* jadi, terlintas di fikiran nak tengok wardrobe atau bahasa melayunya ialah almari @ gobok. macam-macam design la wardrobe zaman sekarang ni. chanteq-chanteq tau. lebih-lebih lagi walk in wardrobe. wahh!! aku suka .. aku suka!! *dengan gaya gediks. auww!* nanti rumah aku kena ada walk in wardrobe!! tak kira .. tak kira! *sambil hentak-hentak kaki dan memuncungkan sikit mulut.* meh aku letak bawah ni contoh-contoh wardrobe impian aku. ::

p/s : kami kena ada wardrobe macam ni sebab barang-barang kami banyak .. lalala .. ~~

No comments:

Post a Comment