:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Monday, November 8, 2010

Tak ada tajuk ..

Salam ..

:: guys!! aww .. lame tak update. windu kat uolls. *apesal gediks semacam ni?* sehat kah kamu orang semua? aku? alhamdulillah. masih bernafas di bumi Malaysia ini. rasa syukur kerana hari ni kita masih lagi boleh bernafas dan menghirup udara segar pagi ini. *bertafakur sekejap*. so, how's your weekend? mesti kamu orang banyak agenda dan aktiviti yang telah dipenuhi, kan? aku balik umah parents aku. temankan my mom n my apak. saja la nak manja-manja dengan mereka. *tak payah nak buat muka cmtu. aku anak yang manja*. (^_*) .. so, begitulah aku menghabiskan masa cuti hujung minggu aku. ow .. lupe. aku nak ucapkan Happy Deepavali to all the Indian in Malaysia. ::

p/s : ini update saja-saja .. nanti aku update lagi .. okez?

6 comments:

  1. Nak join sekali manja2 can?eh,dah past tense kan?/hahaha//next time ajak okeh!:P

    Well,I will definately gedik2 cibuk nak ikot all time if u have an available hot librarian brother there/hah,aperantly ur brother x librarian n x available!OMG what am i merepeks at ur post nih?
    :)))

    ReplyDelete
  2. Iezan Woods : aww..u lambat la. ahaks. maybe next time u follow i okay? (^_^) ow..too bad my brother not a librarian. haha. *jangan my bro baca nih.*

    ReplyDelete
  3. hahaha
    if librarian pun xnakkkk...he's soo married kan?uh,x relaaa...
    hahaha

    ReplyDelete
  4. Iezan Woods : haha.i have two brother. one is already married and get twin handsome boy but another one not married yet.haha

    ReplyDelete
  5. er..he better be not good looking or not ciannye my BF..:*

    ReplyDelete
  6. iezan woods : auww ..! haha.no komen. lalala ~~ (^_^)

    ReplyDelete