:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Monday, August 23, 2010

Rindu..!

Salam ..

"acu..!" terus aku dengar satu suara nyaring dan menjerit. aku kenal sgt suara tu. aku tersenyum.

"ye Ya..!" aku juga separuh menjerit sambil ketawa. aku juga dengar dia ketawa.

"acu keje ke?" dia bertanya. aku dengar suara perlahan di sana. hiks..mama dia yang suruh tanya rupenye.

"acu keje la Ya.." aku jawab.

"acu bile nak balik?"

"ala..nanti acu balik la." aku tersengih. dah pandai ank buah aku ni.

"ok, nanti acu balik tau." dengan pelatnye.

"ye Ya, nanti acu balik ok?"

"ok acu..! nah, cakap dengan mama pulak.." aku dengar dia menjerit memanggil mama nye. laju je dia pass baton kat mama dia.

"wei, kau bile balik? ma suruh balik minggu ni. nak ajak kau pegi beli barang nak buat kuih." ujar kakak ku.

"ow..ye ke? ye la, aku memang balik minggu ni. nanti pape aku bgtau la ok?" jawabku kembali.

"ok, dah la. abis kredit aku." kedengaran gelakkan kuat di hujung sana.

"caiss..! kedekut gile..!" aku balas. geram. tapi aku tau dia hanya bergurau.

"haha..ok lah..bye!"

"ok..bye!" jawabku pendek.

perbualan tamat di situ. alamak, aku lupe tanya ma sehat ke tak. ape punye ank la ni. nak call balik handphone kena barred. ish..! xpe la, nanti2 la aku call. sowie ma! =D

~ ni la buah hati aku yang naughty ~ Zuhaira Aqila ~


p/s : rindu bangat sama family nih.. =D

quote : To us, family means putting your arms around each other and being there .. ~ Barbara Bush

No comments:

Post a Comment