:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Sunday, August 29, 2010

Ogos ..

Salam ..

:: Ogos :: bulan yang di mana terdapat banyak events yang menarik. setiap orang mempunyai agenda yang tersendiri. di samping cuti yang agak banyak pada bulan ini, kita juga menyambut Hari Kemedekaan yang ke-53 : 1 Malaysia Menjana Transformasi. memandangkan sambutan kemerdekaan jatuh pada bulan Ramadhan, tapi masih ada sambutan yang diadakan secara tertutup di stadium Bukit Jalil. nampak macam meriah je (aku pun tak pegi, tengok kat tv je. hihi.) alhamdulillah. negara kita masih lagi aman dan makmur. kalau nak ikutkan orang, lagi 3 tahun negara kita ni dah pencen dah. hiks. =D i'm proud to be Malaysian!

Then, dalam bulan ini juga, 2 minggu berturut2 celebrate birthday and mam cake. hoho. which are my sis (20hb) and my mom (27hb). happy birthday both of you..! =D so, 2 minggu ni memang sampai muak la mamam cake. ahaks. tapi, seperti biasa orang paling sebok mestilah anak buah aku yang naughty tu. dia pun sebok nak tiup lilin. pastu air liur dia pun tersembur. eerk! =p


So. sebenarnya minggu depannya pulak (4hb) birthday my father pulak. nak beli cake lagi ke? hmm..takut muak la pulak. berbuka di luar? macam besh. akan ku usulkan kepada mereka2 yang berkenaan. hehe.


p/s : my sis - 33 tahun :: my mom - 56 tahun :: .. i luv my family a lot ..!

quote : You don't choose your family .. they are God's gift to you .. as you are to them .. ~Desmond Tutu ..

No comments:

Post a Comment