:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Tuesday, August 24, 2010

Tipon ..

Salam ..

Hmm..tengah besh2 belek2 handphone, tetibe berbunyi plak. terkejut aku. caiss..! nasib baek xterlepas handphone, nyaring gile bunyi dia. satu nama tertera. nama yang aku malas nak angkat kalau dia call.

aku fikir, "nak angkat ke tak nak ek? hmm...buat2 xdengar je boleh kan?". bukan ape, malas nak berbual dengan dia. tak ada topik nak dibualkan. so, aku abaikan je la. (jgn la ckp aku ni jahat sangat. ade la sebabnye, ok?)

"hmm..senyap jugak akhirnya." lame lepas tu, sekali lagi berbunyi, "ahh..tak give up betul dia ni." aku still buat keras je, tak nak angkat. walaupun aku tak angkat, aku rase terngiang2 suara dia berbual. maaf ok? saya memang tak ada mood nak berbual dgn anda.

Talian terhenti lagi. dan itu yang terakhir. mungkin orang di sana pun dah give up nak call lagi. lame handphone di tangan, tetibe terfikir nak tukar handphone pulak. kalau boleh, kali ni nak beli nokia kot. tak nak beli sony ericsson dah. serik. asyik rosak memanjang. mungkin aku yang tak tau jage. so, dengan tak ade keje nye, aku pun surf la Internet cari handphone2 yang terkini di pasaran. rambang mata beb! dah canggih2 dah handphone skrg ni. rase ketinggalan betul aku ni. kali ni, aku tak nak dah handphone slide. maybe nak beli yang QWERTY keypad or touch screen. (cukup ke duit aku ni? hiks..) antara yg menarik perhatian, calon2nye adalah :
NOKIA X6


NOKIA E72

BLACKBERRY (Bold)


Samsung Jet



HTC Diamond


i-phone


p/s : hiks. survey je lebih. bukan nak beli pun. bile tengok harga, macam tak jadi pulak rasenye. k.e.d.e.k.u.t. =p

quote : hmm...penat cari. tak ada yang berkaitan. =)

No comments:

Post a Comment