:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Monday, August 23, 2010

My weekend..?

Salam ..

Lately ni dah jarang bukak fb...macam malas nak bersosial rasenye...weekend pun xbuat pape...juz dok umah, basuh kain & tgk tv...sume cite hindustan aku layan...hiks.. =D penat tgk tv, aku masuk bilik & berbaring atas katil...penat bergolek2, aku paksa mata ni pejam...dah puas aku cube, akhirnye t'lelap jugak...

Tapi x lame...dalam 15 minit je...ahh...nape x pejam terus je, lagi senang.. ishh! istighfar bebyk zuhaslinda...hmm...aku bingkas bangun sebab kpale dah berat, mungkin sebab lame berbaring...ataupun mungkin penat berfikir...entahlah! yop dah pesan, "jgn lupe mkn ubat tu, jgn pikir yang berat2 sgt, kang kpale tu saket lg.." hiks..baek doc! sekarang ni kalau duduk sorang2, fikiran ni slalu sangat terbang...khayal...termenung...ni kalau ma nmpk ni, mesti kena cubit..."apa ni anak dara termenung2 cam ni.." tetibe rindu kat ma..tu la, suruh balik umah xnak...kan dah rindu...hiks...sowie ma! mggu depan Lynn balik ye..? =D

Yang peliknye, lately ni kalau tdo mesti slalu terjage & dapat mimpi yang same berulang-ulang... kdg2 rase takut nak tdo sebab setiap kali terjage, mesti nanges...mimpi ape? hmm...ade la...biar aku sorang je yang tau... =) sampai roomate kejutkan.."akak, ok ke ni? nape akak nanges..? mimpi buruk ek?" aku cuma tersenyum. Terus aku bangun, pegi toilet & amik wuduk, solat sunat & tdo balik...rase tenang yang teramat sangat...

Begitulah aku menghabiskan masa weekend aku...mungkin orang lain sibuk menunggu weekend dengan pelbagai plan2 yang menarik tapi bagi aku, weekend atau weekday same je...xde beza pun..

p/s : xpe2...this weekend balik umah sebab besday ma..! =D

quote : Dreams are free, so free your dreams .. ~ Astrid Alauda

No comments:

Post a Comment