:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Wednesday, March 30, 2011

Tuan rumah is back ..!

Salam ..

:: hye .. hye guys! ops! assalamualaikum readers! *bajet ramai orang baca blog sendiri.ekeke.* lama rasanya tak jenguk blog aku nih .. maklumlah, cuti panjang. so, hari ni 1st day aku masuk keje balik. maaf la yek sebab lama tak hapdet. busy bebenor rasanya. ni penat tak abis lagi nih. seminggu jugak ler aku cuti. cuti apa? ekeke. *malu tersipu-sipu.* ala aa korang mesti boleh agak punya. hmm .. aku tempek gambar je la eh? ::

:: sangat terharu sebab ramai member-member datang. yang lama tak jumpa pun ada. 4-5 tahun jugak tak jumpa. giler rinduuuuu sama kamu orang semua! agak excited and happy jumpa mereka-mereka. terima kasih banyak-banyak sebab sudi attend my ceremony. and those presents yang aku dapat, a million thanks yaw! tak terbalas rasanya .. semoga Allah murahkan rezeki kalian semua okay? but, pelik sikit sebab 80% presents yang aku & mr. eM dapat menjurus kepada bidang masakan. *aku tau ler aku tak pandai masak. perli la tu kan?* but, really appreciate! ::




my lovely family!

mr. eM's family!

my besties ever!

my dearest friends forever!

my 'gila-gila' friends a.k.a opismate!


p/s : next two weeks my weds @ Batu Pahat .. !

p/s : nanti hapdet picture dari official photographer pulak eh?

No comments:

Post a Comment