:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Tuesday, March 1, 2011

Lunch @Seksyen 2 !

Salam ..

:: huhu. memandangkan opis aku ni sejuk macam kat kutub utara, lunch tadi opismate ngajak lunch kat luar. so, kami orang decide nak mamam kat seksyen 2. nak pekena ABC cokelat. uiks. memang menyelerakan! *macam la aku mamam. kenyang sebab mamam nasi + ikan bakar + telur masin + sambal belacan. oh, terima kasih kepada opismate sebab dengan murah hati membelanja aku tadi. arigato kozaimas!* kalau kat seksyen 2 ni, memang terkenal la dengan ABC dia. tapi crowded la. biasalah, time lunch hour. tambah penuh dengan bebudak sekolah. *saket mata tengok bebudak sekolah zaman sekarang ni. hisap rokok tanpa sipu malu. nasib baik la aku tak ada adeq. haih ~*

:: okay .. nak sambung kerja .. tata. owh .. sebelum tu, sini aku tempek gambar ABC yang mengiurkan. yummy !


p/s : argghhh ! sangat sejuk opis aku ni !

No comments:

Post a Comment