:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Wednesday, March 16, 2011

Lately yang tak sehat ..

Salam ..

:: 4.00 pm. ari ni aku keje malam. so, tadi aku masuk pukul 1.00 pm. lately ni, kesihatan amat tidak memuaskan. mungkin sebab cuaca yang hujan memanjang. asal petang, mesti hujan. antibodi tak kuat. jadi, weekend lepas aku dapat pakej demam yang tak berapa nak lengkap sangat. tapi kira teruk la jugak. pakej demam dengan food poisoning sekali. *serik betul nak makan kenduri kawen ni*. ditambah pulak dengan tekak bengkak. nak telan air pun perit giler. haih ~ .. ni pun tak berapa nak stabil, still dizzy and tekak still saket. ditambah dengan kesejukkan opis aku yang ditahap terlampau rasanya, menyebabkan aku rasa lemah. owh .. ni antara ubat yang aku kena telan walaupun beso-beso saiz ubatnya. terima kaceh doc! ::

~ banyak tak? hehe .. telan je la .. ~

:: okay .. nanti aku update lagi. kalau rajin, malam ni aku buat grafitti lagi eh? selamat bekerja ! ::

p/s : hey .. kamu orang semua ! jaga kesihatan elok-elok eh? MySpace

No comments:

Post a Comment