:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Monday, January 3, 2011

Entry pertama 2011 ..

Salam ..

:: ello ! selamat tahun baru semua ! ini adalah entry pertama di tahun 2011 .. apa mood kamu orang pagi ni ? happy ? excited ? neves ? sedih ? blur ? hmm .. jawab dalam hati eh? hari ni hari pertama bekerja di tahun 2011. tapi pagi-pagi lagi aku dah lewat thumb print. lewat 1 minit 43 saat ! adush ! permulaan tahun baru yang tak berapa nak elok. haih ~
MySpace

:: auww .. hari ni juga ramai ibubapa yang masih bercuti untuk menghantar anak-anak ke sekolah. terutamanya kepada anak-anak yang buat pertama kalinya menjejakkan kaki ke sekolah. macam-macam perangai. macam-macam mood. ade yang nanges teresak-esak .. ketawa berjumpa kawan baru .. blur dengan orang yang ramai .. neves menjejakkan kaki di tempat asing .. maklumlah, persekitaran yang baru untuk mereka. hmm .. teringat zaman aku dulu, time tadika. mak terpaksa temankan aku belajar sama-sama dalam kelas. hilang kelibat mak dari pandangan, mulalah laju air mata mengalir. sabar betul mak aku tunggu kan ? hingga ke sekolah rendah, mak masih menghantar aku naik basikal. sampai darjah 4. kawan-kawan ada yang mengejek, tapi aku tak kisah langsung. sampai waktu rehat, aku bergegas ke kantin. dan mak masih setia menunggu dengan bekal di tangan. mulut riuh bercerita itu ini dengan mak. mak senyum dan mendengar. sabar betul mak aku kan? ::
MySpace

:: okay .. sekarang ni bila ingatkan balik, rasa macam dah besar sangat pulak. dah kena mula hidup berdikari. umur pun dah banyak dah. tak terbalas jasa ibubapa aku yang membesarkan aku. memberi aku kasih sayang hingga sekarang. terima kasih mak ! terima kasih apak ! haish .. mood sedih pulak ! tak mahu sedih-sedih di tahun baru kan? aku doakan kamu orang happy selalu dan mencapai impian masing-masing tahun ni okay ? ::

p/s : anak bongsu memang manjanya lebih sikit .. kan? ekeke.MySpace

4 comments:

  1. Selamat Tahun Baru.. 2011 will give better, happier and merrier.. hehehe~

    yours
    SH

    ReplyDelete
  2. SH : ekeke.happy new year to u too beb ! yup ! same goes to u okay? (^_^)

    ReplyDelete
  3. yah, thanks, but 2011 more pressure to my study life.. haha part 5!! yeahh.. final destination.. =D, eh no.. have 2 sem lg.. aiyarkk..

    ReplyDelete
  4. auww ..! ala .. 2 sem je lg.u can do it! gud luck okay ? =D

    ReplyDelete