:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Tuesday, January 18, 2011

Sejuk !

Salam ..

:: selamat datang ke rumah salji @ kutub utara ! sesiapa yang nak merasa macam mana keadaan di kutub utara & teringin nak jumpa santa claus .. atau teringin untuk baling-baling salji .. atau teringin nak bercakap keluar asap kat mulut macam kat oversea tu .. atau nak merasa pegi toilet 7-8 kali sehari .. atau sesiapa teringin nak awet mayat .. amatlah dialu-alukan ke tempat kerja aku ni. ni macam ala-ala percutian la aku bagi kat sesiapa yang berminat. owh .. tambahan, tempat kerja akak aku pun sama. *sibuk suruh masuk juga kat sini pasal tempat kerja dia.* ! haha .. mungkin awal tahun ni semua tempat baru service air-cond. so, sekarang ni tengah test la tahap kesejukan yang melampau yang diaorang buat ni. sejuk ni sampai boleh menyebabkan kepala aku saket. haih ~ lepas tu, mata mula ngantuk. nak tertutup mata ni rasanya. okay, tangan aku dah krem ni sebab sejuk sangat. nak stop dulu sini eh? kang sambung balik .. ::

*aku taip kat Google "sejuk", tapi gambar ni yang keluar .. *


p/s : aku siap pakai glove lagi .. ngade betul !

p/s lagi : owh .. time kaceh kepada yang sudi buat statistik aku ulang alik toilet tu .. jasamu dikenang. susah nak buat tu. sabar kena tinggi ..

No comments:

Post a Comment