:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Monday, January 31, 2011

Perangai binatang ..

Salam ..

:: rasa sedih .. marah .. geram .. memang bodoh dan bongok siapa yang lakukan ni. manusia sekarang ni macam dah tak ada perasaan belas kasihan dan sifat kemanusiaan. mereka ni dah gila ke apa? rasa macam nak tunjal kepala mereka-mereka yang dungu dan cetek pemikiran ni. tak kisah kaum, agama atau bangsa apa sekalipun tapi sifat ni adalah sangat keji dan jijik ! perangai dah seakan binatang ! binatang pun sayang anak mereka. diangkut dan dikendong ke mana saja mereka pergi. ini apa yang aku baca dan tengok kat Kosmo hari ni yang berlaku di Johor. :

~ Ya Allah .. apa dosa bayi ni .. ~

:: aku rasa macam aku nak campak dan benamkan mereka-mereka yang lakukan ini ke dalam longkang jugak. boleh? apa yang kamu akan rasa ? mesti best kan ? apa dosa bayi ini ? korang yang buat dosa kenapa bayi ini yang kena tanggung ? tak sempat melihat dunia tapi di humban sebegini rupa .. bayi ni dah sah-sah masuk syurga, tapi kamu ? makin jauh .. tak tercium bau syurga .. astaghfirullahal'azim .. ::

p/s : kita makin hampir dengan akhir zaman .. ya Allah .. jauhkanlah aku dan keluarga aku dari semua ini .. amin ..

No comments:

Post a Comment