:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Thursday, December 30, 2010

Sayonara 2010 .. welcome 2011 !

Salam ..

:: okay .. sebelum pukul 5, aku nak post entry pendek ni .. memandangkan esok (Jumaat) kita cuti sempena menang Piala AFF Suzuki 2010 semalam, *baca entry sebelum ni. hmm .. tapi tak payah kot. takkan la kamu orang tak tau* .. aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru untuk kamu orang semua ! harap semua kenangan dan pengalaman yang kita dapat dari tahun 2010 membawa pengajaran dan menjadikan kita manusia yang lebih matang dan berguna. tak kisah dari segi apa. harap tahun 2011 akan menjanjikan harapan yang lebih baik. berubah menjadi lebih baik. masing-masing mesti ada harapan dan impian untuk tahun 2011. jadi, aku doakan apa yang kamu orang impikan dan hajati, akan terlaksana dengan sempurna. termasuk diri aku sendiri. tahun 2011 menjanjikan suatu pengalaman dan perubahan yang besar dalam hidup aku. apa dia eh? hmm .. entahlah. hanya tunggu dan lihat. doakan untuk aku sekali eh?



p/s : aku menyusun sepuluh jari memohon maaf kalau selama ni tulisan aku ada mengguris hati kamu orang. hanya luahan hati, tiada makna apa-apa .. apatah lagi niat untuk menyinggung hati kamu orang semua ..
MySpace

No comments:

Post a Comment