:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Thursday, December 30, 2010

Aumm !! Tahniah harimau malaya !

Salam ..

:: gembira. happy. teruja. excited. terharu. bangga. all in one ! syabas dan tahniah kepada pemain kebangsaan kita kerana telah memenangi Piala AFF Suzuki 2010 ! penutup tahun 2010 yang amat membanggakan ! begitu lama kita tunggu saat-saat ini dan harimau malaya berjaya menunjukkan taring ! syabas sekali lagi kepada Mohd Safee Sali kerana telah berjaya menjaringkan satu gol semalam dan membolehkan pasukan Malaysia menang dengan aggregate 4-2 terhadap Indonesia di Stadium Utama Gelora Bung Karno. Satu game yang aku rasa sangat cemas dan lemas. ucapan tahniah juga turut ditujukan kepada penjaga gol bermata sepet, Khairul Fahmi Che Mat kerana berjaya menjaga pintu gol dan menepis serangan dengan begitu kemas dan kacak. Ala .. lepas 2 biji je, apa ada hal. ekeke. dan semestinya tahniah dan syabas kepada jurulatih pasukan harimau malaya, K. Rajagobal yang berjaya membimbing skuad kebangsaan sampai ke tahap sekarang ni ! ::

:: so, disebabkan tak dapat tengok live kat Indonesia, aku hanya melompat dan menjerit kegembiraan di Restoran Hakim Seksyen 7, Shah Alam. tapi keriuhannya sama seperti dalam stadium. ada yang siap bawa gendang. sangat meriah dan sangat semangat penyokong-penyokong Malaysia ni. macam-macam lagu diaorang nyanyi. bawah ni aku tempek gambar yang sempat diambil. crowded gila ! ::




:: gambar bawah ni aku ambil dari FB Fara Fauzana. pemain antarabangsa, pemain MU - Ferdinand juga mengucapkan tahniah dengan pemain kebangsaan. cool kan? ::



:: TAHNIAH HARIMAU MALAYA ! SYABAS HERO-HERO MALAYA ! ::


p/s : PM announced esok (Jumaat) cuti. terima kaseh PM ! dan tentulah ucapan ribuan terima kaseh kepada pemain kebangsaan kita .. kerana merekalah satu Malaysia dapat cuti !

p/s lagi : tak paham semalam dengan cameraman sebab tak habis-habis shoot gambar cewek-cewek kat stadium .. nak shoot game ke cewek-cewek? macam dah tak ada kerja lain .. peliknya semua tunjuk muka-muka orang Indonesia .. muka-muka orang Malaysia tak ada ke? hmm .. apa-apa pun syabas kepada kedua-dua skuad harimau malaya dan skuad garuda kerana telah bermain sebaik mungkin. adat perlawanan. mana boleh dua-dua menang kan? ::

p/s lagi dan lagi : cuba kira berapa banyak aku guna simbol "!" ? haa .. tu menunjukkan aku memang tengah excited gila ! ekeke.

update : heboh kat FB dan di blog-blog mengenai GF Khairul Fahmi Che Mat @ Apex @ KFCM .. aku pun merayap di blog beliau .. sweet person .. sepadan dengan Apex .. ni link blog dia .. Aimie Harmelia namanya ..

No comments:

Post a Comment