:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Tuesday, December 28, 2010

Malaysia Boleh !

Salam ..

:: dah lama tak post di blog kesayangan aku ni. asyik mencari template je. ni template ke berapa dah. aku tak ingat. ekeke. okay .. tak terlambat aku nak ucapkan syabas kepada pemain-pemain bola sepak Malaysia yang telah berjaya menewaskan Indonesia 3-0 pada hari ahad yang lalu. hebat ! superb ! awesome ! dan buat kali pertamanya aku menjejakkan kaki ke Stadium Nasional Bukit Jalil untuk menonton secara live ! kredit kepada encik tunang kerana sudi bawa aku ke sana. 1st time aku tengok orang seperti semut mengerumuni gula. ramai yang teramat. bermacam-macam perangai. berbagai-bagai ekspresi muka. gelak ketawa juga bersambung-sambung. tiupan alat seakan-akan semboyan silih berganti & bingit. jeritan dan laungan "Malaysia" kedengaran jelas dari penyokong. berbagai bangsa & warna kulit. mata aku hanya tertangkap pada warna kuning & biru. bertolak-tolak. bergesel-gesel bahu. tapi bila dah ramai, macam bau-bau dihidu. haih ~ tapi aku syukur kerana tiada insiden yang buruk berlaku. sikit-sikit tu ada tapi masih terkawal. ::

~ aizat ~ shahrill ~ encik tunang ~

~ encik tunang ~ damien ~ shahrill ~ pyan ~


:: apa-apa pun syabas kepada penjaga gol kita, Khairul Fahmi Che Mat kerana telah berusaha memastikan gawang gol tidak ditembusi. syabas dan tahniah diucapkan kepada Mohd Safee Sali (2 gol) & Mohd Ashari Samsuddin (1 gol), dibantu oleh Norshahrul Idlan Talaha kerana telah menjaringkan 3 gol yang sangat chanteq dan kemas. aku harap pemain-pemain Malaysia akan konsisten dan maintain untuk game kedua nanti di Indonesia esok. korang memang mantap. puas hati tengok korang main. ::


p/s : berbaloi-baloi aku ke sana .. walaupun hampir terjatuh dari kerusi stadium .. menapak kira-kira 2 meter dari parking kereta .. suara hilang dan kaki melecet .. (^_^)

p/s lagi : gambar aku tak ada? aku suka amik gambar .. belakang tabir je .. ekeke.

No comments:

Post a Comment