:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Monday, December 6, 2010

TAG : 25 random things about me ..

Salam ..

:: wahh ! saya telah di tag oleh shira. pagi-pagi dah bagi esaimen ni. fuhh ~ ::

R.U.L.E
"Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random, things, facts or goal about you.at the end,choose 25 people to be tagged.you have to tagged the person who tagged you.if i tag you,its because i want to know more about you."

25 random things about me :

1. nama penuh diberi oleh arwah opah.
2. nama panggilan : Lynn, Zue, Aleng, Haslinda, Linda, Zuzu.
3. tak suka orang panggil aku Linda.
4. seorang yang sangat kurus. haih ~
5. suka minum teh o ais.
6. suka gila makan 'lamb chop'.
7. suka tengok wayang. tapi tak pernah pegi sorang-sorang.
8. filem paling latest tengok kat wayang : Aku Tak Bodoh. best jugak cerita tu.
9. suke tengok cerita hindustan & tamil.
10. suka sangat membaca. sebab tu aku jadi pustakawan. cewah ~
11. pakai spek mata tapi kadang-kadang je. sebab silau.
12. tak suka make-up sangat. huduh? tak kisah ! =p
13. suka menyanyi walau suara tak sesedap mana. selalu kena kutuk tapi tak kisah pun.
14. suka berjalan & explore mall baru. hiks.
15. ada 7 orang sahabat baik dari sekolah rendah sampai sekarang. luv u guys !
16. suka gila baju kurung cotton !
17. fobia kalau tengok ada SALE. rambang mata !
18. suka dengar lagu. tak kisah genre apa.
19. sangat suka Lisa Surihani & Shaheizy Sam.
20. suka habiskan duit beli 'something' untuk anak buah kesayangan.
21. suka warna biru, hitam & putih.
22. suka ketawa.
23. saya sangat manja sebab anak bongsu.
24. tak pandai masak. (boleh belajar kan?)
25. owh .. aku tunangan orang. =)

:: fuhh ~~ susah esaimen ni. lepas tu kena tag ke? alamak .. nak tag sape eh? 4 orang je boleh tak? hehe .. ::

~~ fara fara
~~ zuzu
~~ yuyue

~~ shaz

p/s : i love my life ! (tetibe .. )

4 comments:

  1. wah! coti sekolah pon kena wat asaimen nih.. adoiyai.. takpe2.. nanti saya siapkan yer cegu! ekekeke.,..

    ReplyDelete
  2. shaz : hoho.slalu ko yg bagi esaimen kat budak2 kan? ni aku pulak bg.. =p

    ReplyDelete
  3. BEB..saje je kan..hahah..aku bz skit..nti2 ptg2 skit erk...aduyaii..kepala pusing2 nk jwb esaimen nie...heh

    ReplyDelete
  4. fara fara : haha.takpe beb.take ur time.saje je takde keje. =)

    ReplyDelete