:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Sunday, February 19, 2012

ehem!

Salam..

:: rindu aku? ye.. ye.. tau tu. jap lagi aku update banyak2 sampai sume orang bosan okay? banyak benda ni nak cite. sampai tak tau mana nak start dulu. maybe aku akan start dengan kenapa aku dah lama diam & biarkan blog ni bersarang. bukan apa, sebab utamanya aku takde laptop. ni pun ehsan dari akak aku. so, pasni aku akan update satu-satu okay? tapi, sebelum tu aku nak mandikan budak kecik ni dulu. ohh! lupa pulak, i'm a mother now! tu pun salah satu sebab aku dah lama tak update blog nih. so, nanti aku cite pasal budak kecik nih.. okay? ::

p/s : macam la ada orang nak tau, kan? ah! tak kisah la.. kan? :)

4 comments:

  1. AKU NK TAHU...HEHEHHEHHE..
    makcik..jaga humaira tu dgn tenang..coooll mama :)

    ReplyDelete
  2. bagus2..ko bagi credit kat aku psl laptop..aku bagi ko guna dulu la..semenjak aku ada SMARTPHONE ni..laptop aku tu pun dah bersarang gak..hahaa

    ReplyDelete
  3. fara fara : hihi.. dia memang tenang pun.. tgh tido.. :)

    sis : eleh! perlu ke highlight SMARTPHONE tu? :p

    shira : hihi.. time kaceh sbb kisah.. :p

    ReplyDelete