:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Sunday, February 19, 2012

Alhamdulillah ..

Salam..

:: okay, now dah boleh duduk mengadap laptop kejap sementara budak kecik tu tido. hihi.. janggal pulak nak tulis apa sebab dah lama tak update. tak tau mana nak mula. tapi yang penting, aku nak inform yang aku telah selamat melahirkan seorang puteri yang comel dan sempurna untuk aku dan mr.eM. alhamdulillah, setelah lebih kurang 9 bulan dia duduk menetap dalam perut aku, dia telah pun selamat lahir secara normal. ni la gambar puteri kesayangan hamba & mr.eM. pada hari pertamanya.. ::

Nama : Zuhumaira Binti Asri Syahmi.
Tarikh : 7 Januari 2012 (Sabtu)
Jam : 8.18 pagi.
Berat : 3.05kg.
Tempat : Hospital Sungai Buloh.


:: comel kan? tapi memang masa ni sebiji ikut muka abah dia.. kihkihkih.. :) aku dan mr.eM panggil dia Maira. macam-macam nama kami orang nak letak, tapi last sekali letak nama ni setelah mr.eM merujuk kepada yang pakar mengenai makna nama tu. "Zu" bermaksud yang memiliki dan "Humaira" bermaksud pipi kemerah-merahan dan panggilan manja Rasulullah kepada isterinya. sebab Maira ni kalau menangis, 1 badan merah padam macam udang kena panggang. sebab tu kami orang letak nama Zuhumaira. Maira ni keluar cepat seminggu dari due date sebenar. tak sabar lettew.. hikhikhik. ::

:: okay, ni post pengenalan je. pasni aku nak post pengalaman ketika bersalin. fuhh! cekidaut! ::

p/s : rutin harian pun dah berubah.. :)

2 comments:

  1. Alololo~ tuitnyer.. heheheh~ x ikut muka mak eh? cam ne x ikot mak ni? kan duduk dalam perot mak? huhhu~

    ReplyDelete
  2. SH : kann? patut ikut muka mama dia kan? tak aci betul.. :p

    ReplyDelete