:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Wednesday, December 21, 2011

My BFF weds!

Salam ..

:: Post ini khas untuk my BFF yang baru je menamatkan zaman bujangnya dengan yang tersayang. *wuuu .. ayat surat khabar kan?* On 11.12.11 *no. cantek kan?*, maka my BFF ni dah jadi wife orang. happy for you dear. owh .. sowie eh sebab tak sempat sampai kat masjid on your akad nikah ceremony *walaupun aku yang paling dekat dari yang lain. hiks.* tapi time makan, konfem la aku ada kan? kehkehkeh .. you look so gorgeous in very simple ways .. like it very much okay? a nice and sweet ceremony with all the relatives. aku & All Blurs doakan kamu & hubby happily ever after .. amin .. ::

+ masa akad nikah kat masjid +



+kawan saya dah kawen dan dia sangat cantek! *gemoknye .. hmm .. abaikan baju ijau tu ..* haih ~~ +

p/s : Sue .. aku lupe nama hubby kamu .. err .. (-__-")

p/s lagi : ingat Sue .. tinggal kamu, Daia & Anum je harapan aku, Shaz, Miera & Shida untuk dapatkan waris lelaki .. haha! (^____*)y

No comments:

Post a Comment