:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Monday, February 14, 2011

So sweeetttt ..!!

Salam ..

:: okay, hari ni aku keje malam. ramai jugak student malam ni yang singgah meja aku ni. tapi, dalam ramai-ramai student, ada la 4 orang student yang kiut-miut ni nak tahu pasal thesis and dissertation. aku juz boleh guide mereka ni macam mana nak serching. lama jugak la mereka ni singgah, ditambah pulak dengan Internet yang slow motion ni. memang kena bawak bersabar. berkerut-kerut jugak dahi aku tolong mereka-mereka ni dengan assignment mereka tapi mesti la kena maintain kan? aku siap bagi suggestion lagi suruh mereka bincang balik dengan lecturer mereka sebab tajuk mereka ni susah nak cari kat online. hopefully, mereka dapat bincang dan ubah tajuk mereka tu. at the end of the session, sorang dari budak kiut miut ni bagi secebis kertas kat aku. aku jadi pelik. then, aku bukak ..

~ sweeettt kan? ~


p/s : betul ni tau .. ni bukan aku tulis sendiri yee ..

p/s lagi : secebis kertas ni pun dah boleh buat aku tersenyum sampai sekarang. tak ada lah tolong banyak mane pun tapi rasa dihargai ..

4 comments:

  1. Beselah.. pegawai yang cantik.. penghargaan buat kamu.. hehehe~

    ReplyDelete
  2. betol la mengusik.. law yang cantik.. kalau yang... tak, hahaah~ sendri mau igt la der.. =P

    ReplyDelete