:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Wednesday, February 16, 2011

New family members !

Salam ..

:: hye .. hye!! morning sume .. sehat tak? aku okay je. hari ni keje macam biasa. owh .. semalam merupakan ari gembira sebab aku dapat new family members. my big bro dapat lovely baby girl semalam. tahniah yop & kak zu ! alhamdulillah, sume selamat dan sehat. kakak ipar aku bersalin kat PPUM. nasib baiklah semalam cuti sempena Maulidur Rasul. this cute baby girl dilahirkan secara normal (2.478 kg) pada pukul 7.15 pagi semalam, 15 Februari 2011. baby ni memang tak sabar nak keluar sebab kalau ikut due date yang sebenar lagi 2 minggu. so, tahun ni aku ada 5 orang anak sedara. but this cute baby girl belum ada nama lagi. kalau dah ada nanti, aku hapdet. sini aku letak picture dia eh? ::


p/s : welkam darling ! *ada rupa macam acu dia tak?* ekeke. MySpace

No comments:

Post a Comment