:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Wednesday, February 23, 2011

Melda Ahmad .. siapa tu?

Salam ..

:: Melda Ahmad? pernah dengar tak nama ni? siapa eh? aku pun try la Google nama dia. huhu .. banyak hits. popular sudah gadis ini. mula-mula aku dengar nama Melda dari teman-teman. tak ada kesempatan nak cari or Google. jadi, semalam aku dengar 2 lagu dari gadis ini. owh .. try cari di Youtube. ada lagu-lagu dia. seakan-akan type lagu Yunalis sikit. senang cerita, dia dikenali dari Youtube. mula menyanyi dari umur 5 tahun okay. pandai bermain gitar dan mencipta lagu sendiri. kadang-kadang dia ada berduet dengan bandnya iaitu Sugar Love Cookies. owh .. kalau kamu orang tengok cerita kat tv, tajuk dia "Gadis Semasa Sunsilk", haa .. itulah Melda Ahmad. ada dua lagu dari gadis ini yang membuatnya dikenali ramai iaitu Kimia dan Putus. aku suka lagu kimia tu ! ::

Melda Ahmad - Kimia

Aku mula jatuh hati kepadamu
Setelah kau kata cinta padaku
Masing-masing dulu punya pasangan
Akhirnya kita bersama
Pertama kali kita bersua bertentang mata
Terasa ada kimia di antara kita

Chorus
Kau kucup pipiku
Kau bisikkan cintamu
Kau kata baby I love you
Kau cairkan hatiku

Bahagia
Ku rasa disaat kita berdua bersama
Memandang bulan terang
Menyaksi bintang-bintang
Kau seru akulah pelangi cintamu

Ulang Chorus

Bahagia
Ku rasa disaat kita berdua bersama
Memandang bulan terang
Menyaksi bintang-bintang
Kau seru akulah pelangi cintamu
Kau seru akulah pelangi cintamu

~~ lagu KIMIA

~~ lagu PUTUS

p/s : lagu ni chomey ..

3 comments: