:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Tuesday, October 23, 2012

Online shopping..

Salam..

dah janji tamao buat online shopping lagi. tapi arini ni tangan gatal-gatal cuci-cuci mata. geramnya. tapi yang banyaknye sume baju-baju my little doter. comei-comei cute sangat. macam mana nak kurangkan tabiat online shopping ni? mr.em dan nasihat, aku janji tak buat dah. tapi dah macam seronok pulak. homaigod ! macam mana nak buat nih? help.. help..!

ni sume salah website yang jual-jual online la ni. kat facebook lagi. siap tagged-tagged pulak tu. mana tak tergoda? salah aku ke? *memang salah aku pun !* bila online shopping, tak rasa duit keluar. tetiba susut. hujung bulan baru terkial-kial. *haih.*

aku suka online shopping sebab :
1. tak perlu nak pergi mana-mana. melangut depan PC. searching via internet. klik. esok terus sampai depan mata. senang tak?
2. tak perlu Q panjang-panjang kat cashier nak bayar.
3. tak perlu bersesak-sesak kat mall.
4. tak penat berjalan-jalan cari barang.

yang aku tak berapa suka pasal online shopping :
1. kadang-kadang barang yang sampai tidak menepati apa yang kita bayangkan. *dari segi jenis kain, warna, dll.*
2. kena redha. kalau dah sampai tapi tak suka, burn la duit kita tu.
3. tak nampak duit keluar. bahaya!
4. kena marah dengan en.suami.. haha!

sekarang ni, kat facebook banyak page-page untuk online shopping ni. rambang mata okay? tapi shopping bukan untuk diri sendiri, tapi untuk budak bam-bam ni. hiks.


p/s : harap-harap en.suami faham.. hihi. http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment