:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Thursday, March 8, 2012

Zuhumaira : Dah 2 bulan!

Salam..

:: makin bz aku bila ada budak kecik ni. semalam genap umur dia 2 bulan. alhamdulillah, setakat ni dia membesar bagai johan.. haha! dan sehat. so, susah sikit nak curi masa nak update blog. ni aku terus post umur dia 2 bulan terus. sebulan aritu tak sempat nak upload. semalam pegi KK Shah Alam.. cucuk untuk 2 bulan. dia nanges sikit je.. kuat anak mama.. bagus! mama dia je yang risau lebih.. masa kena cucuk, tak sampai hati nak tengok.. siap tutup mata. haha! :p ::

info terbaru Maira :
Berat : 4.6kg.
Tinggi : 57 cm.


:: membesarlah dengan sehat ye Zuhumaira.. mama sayang kamu.. :) ::

2 comments:

  1. aduyaii..makin comey lak..humaira cik wa ni..huhhuhu..ko dah kat umah ko kan...bg alamat weh....nk melawat..huuuuu
    **p/s--for humaira--cik wa minta maap ek xjmpa kamu lagik...tp cik wa syg kamu jugak tahu..hehehe<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. fara : hihi.. aku mmg dah kat Klang ni.. umah aku betul2 belakang Klang Parade.. ko cari je Klang Parade.. dah dekat la tu dgn umh aku.. tapi nak datang bgtau dulu.. takut aku takde kat umah.. :)

      Delete