:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Thursday, March 15, 2012

Home-made eskrem!

Salam..

:: disebabkan aku agak bosan duduk rumah, tangan ni mulalah ringan cari resepi-resepi ringan yang bahan-bahannya senang dicari. tengah dok ralit cari, tiba-tiba rasa nak makan eskrem. tapi nak try buat sendiri. so, aku dengan pakcik gugel ni cari ler resepinya. cari yang paling simple & kos tak banyak. akhirnya aku jumpa jugak. ::

:: bahan-bahan : coffemate, susu dutch lady & biskut oreo! blend je sume bahan-bahan ni. :: that's all folks.. ! ::

:: semalam, sementara anak kecik tak merengek, aku pun pegi la buat kejap. dan hasilnya.. tadaaa!!! ::

:: owh.. aku dah try rasa sikit yang kat tepi tu.. abaikan yee.. ::

p/s : senang je kan? sedap okay.. mcm eskerm kat mcd tau.. huhu.. :)

1 comment: