:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Friday, April 29, 2011

Artis & blog ..

Salam ..

:: hari ni perjalanan dan pergerakan seluruh anggota badan agak lambat sebab keadaan persekitaran yang terlampau-lampau sejuk. ke aku sorang je rasa macam tu? mungkin sebab badan aku ni kurang dilindungi oleh lemak-lemak, jadi sejuknya terasa sampai ke tulang. eh, aku bukan nak bebel pasal diri sendiri, cuma nak share dengan kamu orang pasal blog seorang lelaki yang dikenali. kata modennya, blog seorang artis. aku tak berapa gemar nak baca blog artis ni. sebab nanti balik-balik cerita pasal gosip. bosan ~. tapi blog ni lain. memang aku layan. ::

:: disebabkan Jumaat adalah hari rehat yang terpanjang dari hari-hari lain, banyak masa aku digunakan untuk merayap ke blog kawan-kawan. khusyuk baca, aku terjumpa url blog artis ni. dia tak berapa nak popular lagi tapi kalau aku letak muka dia kat sini, mesti kamu orang kenal. aku kenal dia ni pun dari drama 'Merah Putih.' ::

:: haa .. kenal kan? nama dia Zahiril Adzim. dia dah lama berlakon tapi jarang diketengahkan. baguslah tu, kurang dari gosip. kalau kamu orang nak tengok dia ni berlakon bagus ke tak, kamu orang boleh tengok drama dia sekarang kat TV3, setiap Isnin pukul 9 malam. tajuk dia JUVANA. tak pun kalau ada duit lebih, kamu orang boleh jenguk wayang filem dia, 'Senjakala.' ramai orang kata dia berlakon bagus. ntah la. aku tak tengok lagi drama dan filem tu. nanti-nanti la .. boleh? tapi yang aku nak cerita memang pasal blog dia. tekan nama dia ni. (Zahiril Adzim). jarang artis kita ni guna ayat-ayat macam tu. suka gila aku baca blog dia ni. belum habis lagi. lepas ni nak sambung baca lagi. ops .. tapi lepas aku selesaikan kerja opis aku dulu. sebab rehat aku dah habis. back to work ~~

p/s : suka susunan ayat-ayat dia .. sempoi tapi ada makna ..

p/s lagi : kalau ada blog lain yang best, aku promo lagi ..

3 comments:

  1. kan..?

    best baca blog dia kadang2.
    ayat dia ok. sampai terlupa yg dia ni artis.

    ReplyDelete
  2. kak diana : ekeke..jom2 jenguk.. =P

    naj hebat : kan? setuju..masa baca boleh tersenyum2..mmg boleh terlupa dia ni artis.. =)

    ReplyDelete