:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Wednesday, May 2, 2012

Sedih..

Salam..

mood aku hari ni sedih sebenarnya. anak kecik kesayangan aku tak sihat. selsema + batuk teruk. pertama kali dia tak sihat. kesian betul aku tengok dia. kalau semua sakit tu boleh transfer ke mama dia, memang aku buat. ya Allah, kasihanilah anak aku ya Allah..

disebabkan hari ini aku kerja malam, aku terpaksa datang jugak. kalau ikutkan hati, tak sanggup nak tinggalkan anak kecik aku tu. hati pun tak ada kat ofis ni. sedih sangat.

sayang, tunggu mama balik malam ni ye.. (T__T)

2 comments:

  1. aunty doakan maira cepat sembuh k. cian mama ni. sedih hah dia.

    ReplyDelete
  2. zue kita pernah bg petua baby batuk selsema dulu .. bakar bwg putih & asam keping , campurkan minyak masak , ltk dlm bekas .. pastu tiap2 malam seb tido sapu kat dada & belakang baby sambil selawat & al-fatihah 3 kali ..

    ReplyDelete