:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Tuesday, June 14, 2011

Happy 4 u guys!

Salam ..

:: gile lama tak hapdet blog ni!! konon busy letew .. maaf eh kengkawan, busy plus tak bape nak sehat .. banyak benda yang happen sebenarnya tapi dah lupa nak story mory .. ni rasa tetibe nak hapdet .. semacam ada rasa aura blogging kembali .. ekeke .. ceh! takde la, saja je cerita lebih .. ::

:: aku nak share 2 story .. happy story ye tapi bukan pasal aku tapi orang-orang sekeliling aku .. orang-orang yang aku sayang .. =) ::

:: firstly, nak cerita pasal my BFF's engagement day! it happen 4 June 2011 (Sabtu) @ Wangsa Maju. sume my BFF turun. almaklumlah, majlis wajib ye! kecuali Shida sebab still berpantang. OMG! my BFF sangat chanteq! tahniah my dear darling Nurul Hidayah Abdullah @ Daia! meh aku tempek gambar bawah sini eh? ::

:: secondly, also my lovely buddies, shira! sbb si cinderella ni dah ketemu dengan 'prince charming' yang ada sebelah sepatu kaca beliau! wah! sangat gembira untuk kamu dear! excited baca pengenalan mereka .. boleh buat novel hokay? but, still tak tau orangnya yang mana satu .. (p/s: but, adakah orang yang sama dalam twitter kamu yang sebelah kamu tu? gambar depan pintu kalau tak salah. kalau betul, owh .. hensem!) ::

:: muka bahagia kan? (p/s : yunk, i amik gambar u dr muka buku .. tamao marah eh?) ::

:: happy dengar kawan baik aku semua happy .. tersenyum-senyum dengar perkhabaran mereka ni .. dan aku sentiasa doakan kalian bahagia & gembira selalu walaupun kalian jauh di sana .. ::

p/s : kalau ada perkhabaran gembira lagi, nanti aku hapdet ye? (^_^)

1 comment: