:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Sunday, April 7, 2013

It's Sunday !

Salam.

oh.. arini Sunday eh? eh, why aku ada kat opis nih? hah? keje? okay.. okay.. calm down. aku memang keje arini. haha. adoi. so bored guys. meh ler teman. student pun takde sangat. kalau ada pun, mereka study. sape nak borak-borak dengan aku nih? but, think positive. aku dapat satu cuti ganti. hihi. boleh kumpul untuk pegi holiday nanti. eh, holiday? haha. just planned. ntah bila ntah.

baru keje tak sampai 4 tahun lagi tapi perasaan bosan+malas mula menular dalam diri. lebih suka stay+lepak umah main-main dengan my doter. even penat layan kerenah dia but i'm happy. tengok dia smile. tengok dia main. tengok gelagat dia. actually, several time aku cakap dengan mr.eM yang aku rasa macam nak quit my job. okay, for sure la dia tak setuju. he advices me a lot. okay, ada la betul nya. lepas dia advices, lega la sikit. but lama-lama perasaan tu datang balik. mr.eM buatkan satu situasi yang boleh buatkan keje aku ni fun. no stress. hmm.. okay, aku buat dulu, tengok macam mana the results.

lately ni, balik umah, baru masuk kereta, mulut aku dah bebel-bebel pasal keje. mr.eM pun pelik. dulu aku tak macam tu. stress keje? ntah la.. maybe. then, pagi-pagi nak pegi keje, liat betul. selalu mimpi yang that day ari minggu. aku cuba nak jadikan keje seharian aku ni fun. taknak stress. hmm.. doakan aku ye?

p/s : rasa macam nak buat business, tapi apa? ada terfikir several businesses but not study betul-betul lagi. mr.eM? dia mesti lah tak bagi. dia kata, keje je dulu. tak payah fikir nak buat keje lain.

p/s lagi : any idea tak?

No comments:

Post a Comment