:: Teman Maya ::

:: Jangan Klik Sangat ::

:: Cari Sini ::

Wednesday, October 10, 2012

Jangan..

Salam..

jangan ingat aku selalu senyum-senyum, aku ni bodoh..
jangan ingat aku selalu sengih-sengih, aku ni tak ambil tahu,
jangan ingat aku diam-diam, aku ni boleh dipijak-pijak,
jangan ingat aku ketawa, aku ni tak kecil hati,
Allah yang tahu segalanya..

jangan ingat aku senang dibuli,
jangan ingat aku diam, aku takut,
sebab kadang-kadang orang yang diam, lagi bisa dari yang banyak cakap,
jangan ingat aku diam sebab tak tahu apa-apa,
aku diam sebab nak jaga hati orang,
aku tak nak gaduh-gaduh,
tapi bila keadaan memaksa..
kamu kena ingat satu benda pasal aku,
aku boleh jadi orang yang paling kejam dengan kamu..

p/s : kesabaran ada tahapnya.. jangan cuba-cuba nak diuji..

10 comments:

  1. aku tahu tu....stand for ur right and be patient too..smga kita terlindung dr segala niat jahat manusia dan bukan manusia...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. "let's get loud.. let's get loud!
      turn the music up to hear that sound.."

      sing along!!

      lalala.. ~~

      Delete
  3. Replies
    1. haha. tu la.. memang tengah sabar la ni mak jemah oiii.. :p

      Delete
  4. kekekkekke..aku rasa moh la kite cuti belajor beramai2..kekekkee..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh.. aku tak rasa aku boleh la fara-fara sekarang ni. yuyue nak sambung tu, ajak ler dia.. kan yuyue kan? :)

      Delete
    2. fara ko nak further kat UIA ke beb..aku ingat next year la..maybe uitm or um :P fara fara bile nak lepak2 sini hehehe leh jumpa mairaa :P

      Delete
    3. fara-fara kalau datang shah alam, mane nak jumpe kite yuyueeee... *saje bagi ayat sentap.* kihkihkih.

      Delete